منگنه اسلیو معده و فرایند انجام آن

در مجموعه اسلیو تاپ. بای پس کلاسیک. بای پس کلاسیک از روش های جراحی لاغری است که برای افراد مبتلا به چاقی مفرط انجام می شود. اسلیو معده.

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

منگنه اسلیو معده و فرایند انجام آن

منگنه اسلیو معده

منگنه اسلیو معده در نگاه اول شاید کمی احساس نگرانی در شما ایجاد کند. اما این یکی از تجهیزاتی است که در پزشکی کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوان جراحی را انجام داد. منگنه اسلیو معده یکی از وسایل جراحی است که برای بریدن و دوختن بخشی از معده کاربرد دارد. این منگنه برای بستن زخم برش و جدا کردن قسمتی از معده استفاده می‌شود‌. در این مقاله سعی کردیم تا منگنه اسلیو معده را بیشتر بررسی کنیم و همه چیز را در مورد آن بیان کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

منگنه اسلیو معده چیست؟

منگنه اسلیو معده یکی از وسایل پزشکی است که نام اصلی آن، surgical stapler  یا همان استاپلر می‌باشد که مخصوص عمل‌های جراحی است. از این وسیله برای دوختن یا متصل کردن برش‌ها استفاده می‌شود و با کمک آن می‌توان گیره‌هایی به شکل منگنه بر روی پوست قرارداد. از منگنه اسلیو معده برای بخیه معده استفاده می‌شود، زیرا هم درد کمتری دارند و هم می‌توان با کمک آن‌ها بخشی از معده را جدا کرد و همین‌طور آن را بست. این منگنه‌ها جنس پلاستیکی دارند که با کمک یک کارتریج یکبار مصرف قابل استفاده هستند.



درمورد منگنه اسلیو معده بیشتر بخوانید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.